- Jeśli chcemy zachować wszystkie dane, przenosimy pliki na nowy serwer a następnie kopiujemy tam także bazę danych. W przeciwnym razie po prostu wgrywamy pliki instalacyjne NM na serwer.
- Jeśli zmianie ulega adres instalacji (tj. adres, pod jakim NM będzie widoczny w sieci) konieczny jest kontakt z serwisem. W tym celu należy na adres pomoc@netmailer.pl wysłać klucz licencji, obecny adres instalacji oraz nowy adres instalacji.
- W międzyczasie usuwamy pliki starej instalacji z serwera
- Po weryfikacji, że system został usunięty, zmieniamy informacje przypisane do licencji na naszych serwerach. Po zakończeniu zmian informujemy klienta
- Jeśli w punkcie pierwszym zdecydowano się na przeniesienie danych oraz zmianie uległa domena instalacji, należy w pliku engine/config.php zmienić adres instalacji (edycji można dokonać dowolnym edytorem, np. Notatnik systemu Windows). Jeśli wgrywana będzie nowa instalacja, po zmianie w systemie licencji można dokonać ponownej instalacji.