Ostatnia aktualizacja regulaminu: 1 grudnia 2014
§ 1. Definicje Regulaminu
Wszystkie terminy niżej wymienione, pisane dużą literą, będą miały na użytek niniejszego regulaminu następujące znaczenie:
- Regulamin – niniejszy zbiór przepisów regulujących kwestie związane ze sprzedażą Licencji.
- Serwis – prowadzenie przez Administratora sprzedaży Licencji w postaci transakcji on-line zorganizowanej na stronie internetowej znajdującej się pod domeną www.NetMailer.pl.
- Administrator – IT Agency SERVAQ Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach 40-082, przy ul.Sobieskiego 11 Lok. E6, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000506730 przez Sąd Rejonowy Kraków, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Kapitał zakładowy spółki: 80000,00 zł (osiemdziesiąt tysięcy złotych), opłacony w całości, numer identyfikacji podatkowej NIP: 5492436897.
- Przedmiot Licencji – Program komputerowy, służący do sprzedaży w internecie, posiadający funkcjonalności przedstawione na stronie www.NetMailer.pl, z którego korzystanie możliwe jest po aktywacji Kodem Licencyjnym.
- Kod Licencyjny – unikalny numer stanowiący kod aktywacyjny do Programu komputerowego NetMailer.
- Klient – osoba fizyczna, prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, przy zastrzeżeniu, iż Klient, mający zamiar korzystania z Serwisu w ramach prowadzonej działalności gospodarczej lub reprezentujący osobę prawną nie jest konsumentem w rozumieniu przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Osoba reprezentująca osobę prawną przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu jest także obowiązana przesłać na adres siedziby Administratora stosowne pełnomocnictwo do jej reprezentowania.
- Umowa – umowa cywilnoprawna, do zawarcia której dochodzi poprzez złożenie Zamówienia, której przedmiotem jest nabycie Licencji.
- Zamówienie – zgłoszenie chęci kupna Licencji na warunkach określonych niniejszym regulaminem oraz ofertą zamieszczoną na stronie NetMailer.pl poprzez kliknięcie przycisku zamówienia znajdującego się w serwisie i wypełnienie następnie pojawiającego się formularza zgłoszenia.
- Dokumentacja – oznacza podręcznik użytkownika oraz instrukcje instalacji i obsługi Przedmiotu Licencji w formie elektronicznej.
- Sprzęt Podstawowy – bazowa platforma sprzętowa wykorzystywana przez Klienta w codziennej działalności. (np. serwer) spełniająca wymogi oprogramowania (podane na stronie www.NetMailer.pl)
- Sprzęt Zapasowy – awaryjna platforma sprzętowa niewykorzystywana przez Klienta w codziennej działalności (np. serwer zastępczy), przeznaczona do zastosowania w przypadku niesprawności Sprzętu Podstawowego.
§ 2. Przepisy ogólne
- Regulamin określa warunki i zasady sprzedaży Przedmiotu Licencji przez Administratora za pośrednictwem Serwisu.
- Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Serwisu poprzez zawarcie Umowy na odległość, pomiędzy Administratorem a Klientem.
- Każda osoba składająca Zamówienie w Serwisie jest zobowiązana zapoznać się z regulaminem.
- Poprzez złożenie zamówieniea w Serwisie Klient potwierdza fakt zapoznania się z Regulaminem i potwierdza, że akceptuje go w obowiązującej formie.
- Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z Serwisem to dowolna graficzna przeglądarka internetowa z włączoną obsługą JavaScript i cookies. Operator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe funkcjonowanie Serwisu, którego przyczyną jest brak spełnienia wymienionych wymagań technicznych.
- Operator dokłada starań potrzebnych do prawidłowego działania Serwisu.
- Informacje o wszystkich przerwach technicznych, błędach technicznych i awariach oraz ewentualnych związanych z nimi konsekwencjach dla Klientów będą umieszczane na stronie głównej Serwisu.
§ 3. Zawarcie umowy i dostawa
- Złożyć Zamówienie można poprzez kliknięcie przycisku zamówienia znajdującego się w Serwisie i wypełnienie następnie pojawiającego się formularza zgłoszenia, albo poprzez wysłanie wiadomości drogą poczty elektronicznej.
- Po dokonaniu wyboru płatności Klient dokonuje jej na stronie wybranego banku lub portalu płatniczego, zgodnie z właściwym regulaminem tego podmiotu, udostępnionym pod jego domeną.
- Każde Zamówienie weryfikowane jest w sposób zautomatyzowany poprzez wysłanie wiadomości poczty elektronicznej na adres podany przez Klienta.
- Otrzymanie wiadomości poczty elektronicznej informującej o przyjęciu Zamówienia oznacza, iż Zamówienie zostało złożone prawidłowo i doszło do zawarcia Umowy.
- Wysyłka następuje po otrzymaniu przez Administratora ceny, której zapłaty Klient dokonuje po przekierowaniu na stronę wyboru sposobu płatności.
- Po dokonaniu płatności Kod Licencyjny do Przedmiotu Licencji zostaje wysłany automatycznie i natychmiast, lub – w przypadku awarii systemu wystawiania licencji – ręcznie w ciągu 2 dni roboczych, na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu zgłoszenia wraz z fakturą, o ile żądanie jej wystawienia zostanie zgłoszone przez Klienta w formularzu płatności.
§ 4. Zmiany Regulaminu
- Administrator ma prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie.
- Klienci mają prawo i obowiązek zapoznać się ze zmienionym Regulaminem.
- Zmiany Regulaminu stają się skuteczne z dniem publikacji nowego regulaminu, przy czym nie obowiązują one Klientów, którzy zawarli Umowę z Administratorem przed publikacją zmian.
§ 5. Licencja
- Administrator udziela Klientowi na podstawie zawarcia Umowy niewyłącznej, nieprzenoszalnej, nieograniczonej czasowo licencji na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na korzystanie z Przedmiotu Licencji.
- Licencja, udzielona na podstawie postanowienia ust. 1, obejmuje:
- zgodne z Ofertą prawo do korzystania z Przedmiotu Licencji wyłącznie na własny użytek Klienta na Sprzęcie Podstawowym albo Sprzęcie Zapasowym;
- prawo do korzystania z Dokumentacji dostarczonej wraz z Przedmiotem Licencji dla wspomagania dozwolonego korzystania z Przedmiotu Licencji przez Klienta;
- Z zastrzeżeniem przepisów ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych Klient nie może:
- trwale lub czasowo zwielokrotniać Przedmiotu Licencji w całości lub w części jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie;
- tłumaczyć, przystosowywać , zmieniać układu, ani wprowadzać jakichkolwiek innych zmian w Przedmiocie Licencji;
- zwielokrotniać kodu lub tłumaczyć jego formy w rozumieniu art. 74 ust. 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz.U. z 2000 r. Nr 80, poz. 904), chyba że będzie to niezbędne do uzyskania informacji koniecznych do osiągnięcia współdziałania Przedmiotu Licencji z innymi programami komputerowymi, o ile zostaną spełnione następujące warunki:
- czynności te dokonywane będą wyłącznie przez Klienta bądź przez inną osobę działającą w jego imieniu i na jego rzecz,
- informacje niezbędne do osiągnięcia współdziałania nie będą łatwo dostępne dla Klienta, w szczególności nie zostaną dostarczone przez Administratora na pisemne żądanie Klienta,
- czynności te odnoszą się do tych części Przedmiotu Licencji, które są niezbędne do osiągnięcia współdziałania;
- wykorzystywać informacji, o których mowa w ust. 3 pkt 3:
- do innych celów niż osiągnięcie współdziałania Przedmiotu Licencji z niezależnie stworzonym programem komputerowym,
- do rozwijania, wytwarzania lub wprowadzania do obrotu programu komputerowego o istotnie podobnej formie,
- do innych czynności naruszających prawa autorskie;
- przekazywać informacji, o których mowa w ust. 3 pkt 3, osobom trzecim.
§ 6. Aktualizacje i Gwarancja
- Administrator obowiązany jest informować Klienta o wszelkich powstałych aktualizacjach Przedmiotu Licencji.
- Darmowe Aktualizacje będą automatycznie udostępniane Użytkownikowi, bezpośrednio po wysłaniu na ich temat powiadomienia drogą poczty elektronicznej,
- Odpłatne Aktualizacje będą możliwe do kupienia za pomocą Serwisu na zasadach odpowiednich jak dla sprzedaży Przedmiotu Licencji.
- Administrator nie odpowiada za skutki nie otrzymania lub nie odebrania przez Klienta wysłanej drogą elektroniczną wiadomości o aktualizacji Przedmiotu Licencji.
- Administrator udziela Klientowi 365-dniowej Gwarancji od dnia zawarcia Umowy
- Administrator udziela Gwarancji na działanie Przedmiotu Licencji w sposób zgodny w istotnym zakresie z Ofertą.
- W przypadku stwierdzenia w okresie Gwarancji, że Przedmiot Licencji nie działa w sposób zgodny z Ofertą Administrator jest zobowiązany bezpłatnie usunąć wady:
- w terminie 10 dni roboczych od otrzymania powiadomienia w przypadku Błędu. Błąd jest to występowanie pojedynczych niezgodności , które mimo swojego występowania umożliwiają działanie Przedmiotu Licencji, lecz zakłócają lub uniemożliwiają działanie niektórych funkcji, albo sytuacja uniemożliwiająca pracę lub korzystanie z Przedmiotu Licencji poprzez występowanie w ciągu 24h wielokrotnych Błędów lub ustanie funkcjonowania istotnych funkcjonalności
- w terminie 10 dni roboczych od otrzymania powiadomienia w przypadku usterki. Usterka to niepoprawne funkcjonowanie nie mające wpływu na działanie Przedmiotu Licencji, ale pozostające w niezgodności z Ofertą.
- Powiadomienie, o którym mowa powyżej, ma miejsce gdy Administrator poweźmie informacje o niezgodności i nada informację zwrotną Klientowi o przyjęciu niezgodności.
- Jeżeli usunięcie Błędu, Usterki z powodu jego skomplikowania wymaga dużego nakładu pracy, termin ten może ulec przedłużeniu, przy czym Administrator dołoży należytych starań, by usunąć nieprawidłowości w możliwie krótkim czasie.
- Po usunięciu Błędu, Usterki w Przedmiocie Licencji, Administrator udostępni Klientowi poprawną wersję Przedmiotu Licencji, wolną od zgłoszonej niezgodności, a Klient samodzielnie lub przez os. 3 zainstaluje tę wersję.
- Gwarancja nie obejmuje i nie zobowiązuje Wykonawcy do czynności związanych z analizą poprawności zapisów w jakichkolwiek bazach danych obsługiwanych przez Przedmiot Licencji, ich zmianą czy konserwacją.
- Administrator nie ponosi odpowiedzialności gwarancyjnej lub odszkodowawczej za skutki używania Programu Komputerowego w:
- w warunkach nieprawidłowej pracy systemu komputerowego spowodowanej jego niepoprawną instalacją lub wadami sprzętu,
- w przypadkach wystąpienia nieprawidłowej obsługi Przedmiotu Licencji niezgodnej z Ofertą,
- błędnej interpretacji wyników czy korzystania z nieodpowiednich funkcji celem ich otrzymania,
- ingerencji w Przedmiotu Licencji przez osoby nieuprawnione.
- Uprawnienia z tytułu gwarancji przysługują Klientowi jedynie w odniesieniu do aktualnej wersji Przedmiotu licencji, tj. takiej wersji która ma zaimplementowane poprawki wynikające z wcześniejszych aktualizacji.
- W przypadku, gdy Klientem jest Przedsiębiorca odpowiedzialność Administratora z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne wyłącza się
§ 7. Zwrot
- Zgodnie z treścią ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.) Klient ma możliwość zwrotu zakupionych produktów w terminie do 10 dni od dnia sprzedaży przy zachowaniu dowodu zakupu, o ile jest konsumentem w rozumieniu przepisów powszechnie obowiązujących.
- Zwrotu Klient może dokonać poprzez przesłanie wiadomości poczty elektronicznej na adres Administratora zgłaszającej dokonania zwrotu
- Jeśli towar zostanie zwrócony zgodnie z Regulaminem i obowiązującym prawem, Administrator zwraca uiszczoną cenę nabycia w ciągu 14 dni roboczych na wskazane przez Klienta konto bankowe.
- Administrator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z błędnego wykorzystywania oferowanych produktów.
§ 8. Pobieranie Danych
- Administrator zbiera i przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie z przepisami prawa oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności znajdującej się na stronie Serwisu w zakresie niezbędnym do realizacji i rozliczenia usług świadczonych w ramach umowy,
- Administrator umożliwia Klientom przeglądanie i aktualizację danych osobowych, a także ich usunięcie w przypadku rozwiązania umowy, chyba że ich zachowanie jest niezbędne dla realizacji praw operatora, wynikających z rozwiązanej umowy.
- Podanie danych osobowych w formularzu rejestracyjnym niezbędne jest do przeprowadzenia transakcji zakupu. W interesie Klienta leży podanie prawidłowych danych umożliwiających kontakt i dostarczenie Przedmiotu Licencji.
- Administrator nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje wynikające z błędnego podania danych.
- Administrator zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia, w wypadku gdy dane podane przez Klienta podczas rejestracji, będą niezupełne (brak imienia, nazwiska, adresu, nr telefonu bądź adresu mailowego), lub gdy dane podane przez Klienta są błędne lub nieprawdziwe.
- Podanie przez klienta danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwia dokonanie zakupu. Dokonując zakupu Klient wyraża zgodę na wykorzystywanie danych osobowych Klienta w celu i w zakresie potrzebnym dla wykonania przez sprzedawcę zamówienia (tj. dla dostarczenia Klientowi Przedmiotu Licencji i dokonania rozliczeń).
§ 9. Ceny
- Wszystkie, aktualne ceny Przedmiotu Licencji podane są w Ofercie w ramach Serwisu.
- Ceny są podawane w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto.
- Podane ceny Przedmiotu Licencji nie zawierają kosztu Płatnych Aktualizacji.
§ 10. Reklamacje
- Prawo do zgłoszenia reklamacji przysługuje Klientom, który są konsumentami.
- Reklamację Klient może złożyć w formie elektronicznej, przesyłając ją na adres poczty elektronicznej Administratora pomoc@netmailer.pl
- W tytule wiadomości należy wpisać słowo „REKLAMACJA” oraz w treści wiadomości zwięzłe oznaczenie przedmiotu reklamacji,
- Reklamacja może dotyczyć w szczególności:
- Przedmiotu Licencji,
- Aktualizacji,
- Wykonania Gwarancji,
- innych czynności Administratora, związanych z usługami oferowanymi przez niniejszy Serwis.
- Operator jest zobowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację w ciągu 14 dni w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej Klienta.
- Jeżeli reklamacja wymaga uzupełnienia danych niezbędnych dla jej rozpatrzenia Administrator niezwłocznie wzywa za pomocą poczty elektronicznej Klienta do jej uzupełnienia, a czas określony w punkcie poprzedzającym przedłuża się odpowiednio.
- Uprawnienia Użytkownika z tytułu reklamacji sprzedaży wygasają po roku od dnia sprzedaży, nie mniej Klient, będący konsumentem traci uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne Przedmiotu Licencji, jeżeli nie zawiadomi Administratora o wadzie w ciągu miesiąca od jej wykrycia.